29 januari 2012

Your voice puts an instant smile on my face!

Har haft en bra helg med älsklingen! Först så kom han hit och sova från fredag till lördag, hjälpte till en massa här på lördag och sedan var han här då jag och syster firade med släktet från mammas sida. Sedan åkte vi iväg till Jakobstad, åkte för att hämta Anders pappa och förde honom till Forsby för hans bil hade nåt problem. Sedan tillbaka till Jakobstad, snurrade på en stund i stan och hämtade sedan Ronja och drog iväg till Eckis, satt där en bra stund och chillade botten. Sen kom även Heidi & Alex dit. Så drog Anders, Ecki, jag, Heidi & Alex till ABC, träffade Emma! :) Sedan snurrade Anders, Ecki & jag i stan en sväng. Så drog vi till Myso med Heidi & Alex, för att fundera vad vi sedan skulle göra. Drog sedan ut på nå cruisas. Allt från Kållby, Esse, Nedervetil, Kronoby, Öja, Larsmo, Jakobstad. Sedan hem, sov hos Anders, så fick vakna upp brevid älskling! Bara myst och haft det helt bra med älskling hela dagen, så var vi via Mysinge med Kim också en sväng ikväll! :) 


Kärlek <3

Värmer även när älskling skickar; "Min låt till dig<3" och skickar denna låt! :)


"Vet inte vart du kom ifrån, du bara kom sådär. Jag öppnar mina ögon och jag såg att du var här. Åtal av längtan, hoppas du väntar. En ängel jag hämtat i drömmarnas hemland. Kan ej förklara detta, inte ens med orden. Jag hitta dig i sömnen, sedan var du här på jorden. Solen lyser, tro mig och jag ser dig överallt. Du gör så jag är varm även om det är kallt. Hoppas du är med mig i alla fall ett tag, om du släpper tag så blir inget som det ska. Jag kommer finnas här. Att en dröm kan bli verklighet, det gjorde mig hel. Ingenting är fel, du är den enda jag ser. Mitt hjärta dunkar mer och mer, när du lever här bredvid, en ängel e vad du e. Man bara behöver en person och det är sant. I alla fall när jag träffa dig, du fick mig på mark, från att vara drömmande till att leva helt, blev hel det är ingen tvekan om det, kan inte se något mer. Kan inte sluta att le. Jag har en känsla av att en ängel som du alltid kommer vara kvar Jag ar krigat den start för att se dig glad. Ge dig inte av, du är det bästa jag har, min dröm blev till verklighet för du är kvar."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar