14 januari 2012

Life isn't like burger king, you can't always have it your way.

Även fast det har varit fredagen den 13, så har jag haft en bra dag! Skolan var helt okej!
När jag kom hem skulle jag laga Chiken-curry till mej och lillebror, men slängede bara allt i stekpannan och skulle bara kolla fb snabbt, men syrran tyckte " ska du int laga fädi matn? " så hon var snäll och stekte maten, duktiga unge! Sedan efter att vi hade ätit så gick jag ut och skottade snön från gången till huvudingången, sedan med lillebror till Daniels och skutta snö. Så ringde Anders, så kom han och Totti och hämtade mej, for till mitt på kaffe. Sen när dom hade åkt så hoppade jag på igen med lillebror och skottade snö vid farmen och sedan for vi och Ludde hem till Anders och skotta snö. Själv så stannade jag kvar där. Så har sett några avsnitt av Gossip Girl, och sen en film och bara myst med Anders. Så nu ska jag nog avrunda här och ta natten! Gonatt! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar