31 januari 2012

Strive for progress not perfection!

Har haft en super bra dag! Först skola mellan 08:00-15:15, hoppade av bussen i Forsby och gick mot Anders farbrors. Var där ett tag och sedan drog vi iväg till Auto-Center för att hämta blinkers till hans bil och även en stereo till bilen. Sedan och kolla läget vid Eriks arbete, funderade där en stund och sedan till ABC, för Anders skulle ha mat. Efteråt och tanka bilen och så iväg till Sara & Robert's lägenhet och hälsa på dom! Sen via Siwa efter nåt att dricka och så till Noras lägenhet, fixade mat där med Nora och snäll som jag var så diskade jag till henne efteråt! Sen en 8tiden drog Anders och jag vidare mot Kållby till Markus & Lillis för att hämta kläder som jag skulle få av Lilli, så stannade där på en kaffe och kollade alla deras djur och en massa prat blev det där och tiden bara for iväg, så var hemma först ca 20 före 11. :) Så har haft en händelserik och rolig dag! :)


Du får mig att känna lycka & kärlek!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar