17 januari 2012

mitt 2011

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga löften..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Jo, min älskade Morfar..
5. Vilka länder besökte du? Sverige & Italien.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Äventyren ;)
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? flera..
8. Vad var din största framgång 2011? Tog mod till mej och sökte till den utbildningen jag vill ha, och kom in!
9. Största misstaget? Förlovningen + mycket mera...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Maginfluensa och förkylning, handled-armbåge-3fingrar ur led..
11. Bästa köpet? massor.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker jag ville ha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Anders.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Finns många...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Att inte leva andras liv utan mitt eget!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar på en viss person och spenderat all fritid till den personen...
18. Hur tillbringade du julen? Först med min lilla familj i Purmo och sen med min "andra" lilla familj i Kronoby och sedan hemma hos Willy med vänner, gott att dricka & bastubad.
19. Blev du kär i år? Ja!
20. Hur många one night stands? ...
21. Favoritprogram på TV? Pretty little liars.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? jadå
23. Bästa boken du läste i år? -
24. Största musikaliska upptäckten? -
25. Något du önskade dig och fick? -
26. Något du önskade dig men inte fick? Audin.
27. Årets bästa film? finns flera.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade kalas och mådde relativt bra..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? mycket "chill" kläder.
31. Vad fick dig att må bra? När jag tog modet till mig och gjorde mina två piercingar! 
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel ;) HAHA!
33. Vem saknade du? Många.
34. De bästa nya människorna du träffade? Mathias.
35. Vilken var den bästa dansnatten? -
36. Vilket motto har du använt dig av under 2011 som du kommer att fortsätta med? My life, my words and my story, you may know my name but not my story.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar