4 januari 2012

The best things in life are worth waiting for, fighting for, believe in and just never letting go.

Har nästan legat hela dagen i sängen, har inte orkat göra så mycket p.g.a förkylningen!
Var ute en sväng och kollade vad Lasse, Liten B, John & Tony gjorde och i samma veva var jag och skottade snön utanför huvudingången. Och bara kollat på CSI resten av dagen. Så en 5tiden ringer Anders och frågar om jag hänger med och hittar på något med han och Kim, så vist! Så en stund senare hämtade dom mig, så drog vi iväg till Kims lägenhet i Jeppo. Kollade in hans nya 46" tv (?) och var ute med hunden, underbar hund! Sedan Mysinge på en panini för min del. Sedan drog jag hem till Anders och chillade.. 


Myste med deras underbara hund Piki och snackade en hel del även med hans mamma. Underbar kvinna! Sedan chilla botten! Kom hem typ halv 1, smällde på ishockey och trodde jag skulle börja gråta när hela matchen var över! :( Sedan har jag bara gjort headern och lagat om på bloggen lite. Så nu eftersom jag inte får någon sömn så skall jag se nåt avsnitt av CSI! :D Och sedan hoppas på att man får någon sömn! Hoppas också att den kommande helgen kommer bli superbra! ;) Annars så hade jag en mycket bra nyår, var med Anders, Nikke, Ahis & Jennie, och kvällen avslutades sedan med en snabb visit till Purmogården och sedan film hos Anders! :) Men nu GONATT alla bloggläsare ;) haha! Pussar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar