23 september 2013

Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older.

Länge sedan jag har bloggat nu men ska försöka börja blogga igen. Mycket har hänt sedan jag bloggade.

Har nu jobbat över ett år på butiken, känns super bra och jag trivs fortfarande. Är också bra att bara jobba 4dagar i veckan, men skulle nog vara ännu bättre med 5dagar men jag klagar inte. Har nu skaffat en egen bil, är jätte nöjd med den. Även om jag har haft den på verkstad nu en längre tid utan att felet på den är hittat och fixat..

Känns också super bra här hemma, känner mig som hemma nu i lägenheten, men vill ändå börja planera för framtiden. Så svärfar räknar på vad det skulle bli att kosta olika hus som vi har tittat på, har tittat på nåt gammalt hus som är till salu, men skulle vara så mycket renovering. så får kolla runt lite ännu. Är inte så roligt att bo i en 62,4kvm's lägenhet med en ivrig och inte så liten hund. Tur att vi har en hage till honom hos Johan & Maisa.

Har länge funderat på tattuering, så i fredags for vi till Sara & Roberts. Robert skissade upp tattueringen och så började vi på. Sjukt gjorde det nog men jag är nöjd över tattueringen och över att jag klarade att göra den även om jag skakade som vet inte vad under tiden han tattuerade. Finns också en tanke och orsak till tattueringen och varför det blev just den och de orden. Det är också en liten påminnelse, för att kunna forgive, you have to forget. och för att forget, you have to forgive. Inte alla gånger man kan förlåta allt för att glömma eller tvärtom.


Min fina Baloo <3
 
Min fina passat.

Tattueringen

3 kommentarer:

  1. Allt låter perfekt! :)

    SvaraRadera
  2. E du änu iilag me ade krille? Å hu gare ert föhålland? Ni har vel snart 1år iilag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo no e ja ennu ilag me Krille, e ju fölova me a. Vårt förhålland gar no rikti bra. Vi ha snart vari ilag i 1år å 7måna. :)

      Radera