28 januari 2012

Life can be unfair sometimes but that is no reason to give up on it..

I natt en 3 tiden kom Anders hit och sov med mig. hihi :D Så idag har han varit duktig och samlat massor med + poäng här hemma hos mitt. Han har fixat toaletten så att nu går det att spola som vanligt och dammsugit, skurat golvet, torkat bordet och så vidare! Sedan så har vi firat mig och syster. Fick av Moster Inger med familj 50€, Lene-Lis & Steve med familj 15€, Leo & Iina fick jag ullsockor av. Av Lotta & Tommi, Ellinor & Jonas fick jag stekpanna, stekspade/slevar, nån slags tvål, och en tavla. Av moster Gun med familj så fick jag en skurmopp, skurhink, klädnypor, sopborste & spade, disktasor, diskborste, mikrofiber duk, stålsvap & disksvampar. Av underbaraste kusinen Melanie så fick jag en Hello Kitty tavla som hon har gjort själv! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar