8 februari 2012

Kärleken är bra man kan älska, bli älskad.

1 månad idag med den underbaraste! Älskar dig, Anders av hela mitt hjärta! Du får mig att må så bra! 









"Vet inte vart du kom ifrån du kom bara sådär, jag öppnade mina ögon och jag såg att du var här. Årtal av längtan hoppas du väntar, en ängel jag hämtat i drömmarnas hemland. Kan ej förklara detta, inte ens med orden. Jag hittade dig i sömnen, sedan var du här på jorden. Solen lyser, tro mig och jag ser dig överallt, du gör så jag är varm även om det är kallt. Hoppas du är med mig iallafall ett tag, om du släpper taget så blir inget som det ska. Jag kommer alltid finnas här, för jag vet nu vad kärlek är. Det enda jag begär är att ängeln finns här. Att en dröm kan bli verklighet det gjorde mig hel, ingenting är fel. Du är den enda jag ser, mitt hjärta dunkar mer och mer när du lever här bredvid, en ängel är vad du är! Jag vandrar ensam här men jag ser dig överallt, utan dig så känns allting så kallt. Man bara behöver en person och det är sant. När jag träffa dig så fick du mig på mark, från att vara drömmande till att leva helt, blev hel det är ingen tvekan om det. Kan inte se något mer, kan inte sluta le, var kom han ifrån, jag undrar vad som ska ske. Vet inget mer, men jag ber att han ser mig i evig tid och skyddar mig med sina vingar. Jag går själv i en kall storm, hela tiden samma tankegång, samma sak varje gång, han vakar över mig. Jag vet att han är med mig, varje dag. Jag har en känsla av att en ängel som du alltid kommet vara kvar. Jag har krigat sen start för att se dig glad, ge dig inte av, du är det bästa som jag har! Min dröm blev verklighet för du är kvar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar