27 oktober 2011

Yes, I've changed, pain does that to people.

Dagen har varit helt bra! Har svetsat hela dagen, fick sluta redan 2 idag för att vi inte hade någon kaffepaus eftermaten. Åkte med 20 över 2 bussen till Bennäs och sedan hem med Sursik bussen klockan 3. Jag hann ju träffa både Hanna & Eva, roligt att se dom! Sedan när jag kom mej hem så var Carro här för hon skulle klippa naglarna på både marsvinet Denice och kaninen Lille Skutt, tog en kaffe med henne och Benny och funderade på ditt som datt. Sedan läste jag igenom ITK läxan som vi skall ha klart tills måndag, gjorde den redan igår. Och nu har jag bara suttit här vid datorn och läst olika bloggar och lyssnat på bra musik! Imorgon blir det en kortdag! Börjar 8 och slutar redan kvart före 11, skönt! Så blir det att föra in våran bärbar på service, för den har börjat bråka och behöver verkligen en service! Och så kommer Benny och hämtar mej efter att han har varit till polisen med Jonni, så får vi se nudå hur länge han blir utan kort.. Vad mera skulle jag kunna berätta? hmm.. Jo, jag skulle ju avsluta inlägget med att Ronny är tuff! :) haha :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar