29 oktober 2011

07 – När jag var liten

Okej, kan skriva igentligen mycket om när jag var liten.. haha. Iallafall så när jag var liten så var jag ett litet busfrö som inte var rädd för någon, jag pratade med alla och om allt! Har även fått höra att när jag var några år gammal och vi byggde ramphuset, så var det höst och pappa och Hasse höll på att bygga och så var det en tall där brevid och så kollade jag att kottarna låg på marken så blev jag jätte arg på pappa & Hasse och ropade åt dom att "tatans revhåle, vaffö ha ni kasta kotta på backa?!" haha! Och så när jag var 3år och vi var hemma hos mammas väninna så pajade jag deras luddiga kissekatt och så mittiallt bet katten mej och jag stirrade en stund på katten och så bet jag den i magen! haha! mera vet jag inte vad jag skall säga! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar