4 oktober 2011

And who do you think you are? Runnin' 'round leaving scars.

Rubriken får tala för sig själv.. Menade missa bussen idag, försov mig något oerhört mycket men jag missade ju inte bussen så det var ju bra! Dagen började med en lektion med chassi, vi fortsatte med vårt kompendie om "8 dämpanordningar". Följt av en tung och jobbig lektion med elteknik, fattar absolut ingenting.. Så måste nog plugga bra på eltekniken! Efter maten så var det studieplatserna på läktaren som gällde, jag och Emma skulle vara på däckmaskinen! Haha det gick ju med varierad framgång, men vi fick ju firr på det till sist! Och jag måste få medalj eller nåt! Igår skadade jag ringfingret på höger hand, när vi höll på med att balansera ringar, så klämde jag mig på en j*vla stol, så fick ju ett lagom fint, stort & djupt sår. Sedan idag när vi höll på med ringmaskinen så skar jag mig på en bilring! Hur jag lyckades vet jag dock inte, men i alla fall så kom de en hel del blod och såg snyggt ut när händerna annars var kolsvarta och så en massa blod på köpet. (Y) Slutade redan 14:20, humöret var dock inte det bästa så skönt, att komma hem halv 4 istället för halv 5! (Y) Har suttit och försökt skriva färdigt uppsatsen/läxan som vi fick på ITK men det har inte gått så bra, så struntar i det då! 

Nu rullar en massa tankar i mitt huvud så ska sluta blogga och ta mig att skriva lite i min bok, haha. Men gonatt för mig, och have a nice life! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar