13 oktober 2011

Torsdag redan!

Oj vad tiden går! Har inte bloggat på några dagar nu så skall börja med att skriva om tisdagen! Hur som haver så vi började 8 och hade lektion till kvart före 9, for på en trip & munk i cafét med Emma, sedan en 9 så skulle vi vara utanför verkstaden och fara med bussen till Kokkola. Vi for först till Valtra, började med kaffe och bulle. Lyssnade på en massa om valtra och sedan gick vi via verkstaden, sen raka vägen mot Mb-mobile, hörde om bilarna och vilka bilar dom inporterar och så vidare. Sedan gå genom verkstaden där och så vidare mot abc för att äta! Sedan till Biltema för att kolla en massa, och så tillbaka med bussen till J-stad, usch vilken busschaufför! Sedan jumppa med Sixten, bowlade.. Sedan med bussen till bennäs och vänta där i över 30minuter på min underbara bror. Så hem till pappa och fixa lite rost på pappas flickväns brors bil med Benny. Sedan kasta ut säten, lister och instrumentbrädet i en annan golf. Sedan bjöd pappa på korv görans kebab&franska. MUMS! Och igår var jag hemma hade lite feber, var även hemma idag. Drog iväg till Kokkola med Jenni, shoppade en hel del, dit rök mitt studestöd! Men hittade en massa som jag inte skulle ha behövt, men som jag tycke att jag kunde köpa, och så ångrar jag mig att jag inte köpte dedär som jag stog så länge och tittade på, men nåja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar