10 oktober 2011

Måndag 10 oktober.

Har haft lagom tung dag i skolan idag, inte för att jag har haft tunga ämnen eller så utan har bara varit oerhört trött efter helgen och haft en otrolig huvudvärk.. Hade konst&kultur två första lektionerna, första lektionen gjorde vi inget nödvändigt, de som inte hade haft sina presentationer hade dom och så fick vi veta vem som måste ta om, ifall dom hade för kort tid så man inte blir underkänd i kursen.. Jobbig lärare.. -.- fick ta rast tidigare. :D Andra lektionen skulle vi bygga ett fordon med ett hjul som iallafall snurrar, med hjälp av olika järntrådar och sådant. Jobbade två och två, jobbade tillsammans med Rak. Sen på matrasten for jag med Emma till Rosengårds, för hon skulle pierca sig. Sen kom vi försent till engelskan, ojdå! Övade bara på provet som vi har på fredag. Sen råkade jag också komma försent till Lassilas lektion, haha! Han berättade om hur det hade varit i London och vad dom hadde sett där, han pratade nestan hela lektionen om det, som vanligt råkade jag somna, haha. Sen i verkstaden och lära oss lite mera maskiner, skoj! Sen hem med 10 före 3 bussen, äta och sova ca 2 timmar. Skrivit lite mera ikväll och lyssnat på bra musik. Har även startat upp min egen dator, blev förfövånad att den ennu fungerar så pass bra efter att skärmen är sönder och hårddisken har nåt fel. Blir nog att söka sig i säng så småning om. :)

Men i morgon får vi en ganska rolig dag! Ska med klassen till Kokkola på studebesök till Valtra och Mb-mobile, även till biltema skall vi också, blir en heldag i kokkola! Sedan tillbaka till Jeppis och ha jumppa med Sixten, suck. Sen åker jag vel hem till pappa. :)

Puss gonatt sötisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar