2 oktober 2011

Mycket bra helg!

I fredas så förde mamma mig till Bennäs där Nora & Jonas väntade på mig, for iväg till Nykarleby. Var via butiken och handlade lite smått och gott för kvällen. Sedan hem och äta och fixa till oss hemma hos Jonas. Sen så kom Robbe, Milla & Doris dit och så hade massa skoj där och sen vidare till Robins för lite fest :) Kan bara säga; skratt, yacutzibad, säng som brakade sönder.. Haha! Men super bra kväll det också :) 


Lördagen: sov 2 timmar och steg upp, drack massa vatten och for hem till Jonas lägenhet, kröp under täcket och mådde lagom bra sådär dagen efter. For och hälsade på hos Noras mormor, och sedan hem till Jonas lägenhet ställde oss och började fundera vad vi riktigt skulle göra. :) Sen kom Elmeri & Jesse till Jonas lägenhet och var där en stund, sedan drog Elmeri. Så vi satt där bara och kollade film och hade det helt okej. Sen kom Linda efter oss och Jesse stack iväg nånstans. Sen efter att vi hade varit till torget och ätit vårrullar och nora hade varit efter limsa till affären så for vi alla och Elmeri till Jonas lägenhet, kollade film och sökte chafför. Så bästa bror Benny råkade vara i nykarleby så han körde oss till Socklot. Var där några timmar och det var helt okej. Sedan drog jag, Robin, Nora, Jonas, Linda & Elmeri till Jonas lägenhet. Vi stannade där ute för att Elmeri skulle hem så sedan han hade åkt så skulle vi stå och vänta på Jesse men det tog så länge så vi gick in. Kollade film och snackade massor. 


Söndag: Måendet på morgonen var lagom bra.. haha.. Så vi har bara tagit det lugnt idag. Så kom Benny bror och hämtade mig en 6tiden från nykarleby, var via mysinge efter nåt att dricka och sen hem. Var hemma ca 1timme och sedan iväg hem till pappa i kronoby för att hämta några grejer som jag hade glömt där från förra helgen. Så sedan var jag och Dan och körde efter en massa skogs vägar i Purmo. Jätte skojj! Haha! Men nu får jag nog lov och ta natten! :) Godnatt, puss! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar