18 oktober 2011

I always fall for people I can never have.

Okej, tar mig i kragen och skall skriva om helgen nu! Först i skolan så skulle vi skriva engelska prov, gick väl helt okej! Sedan elteknik med Lassila, gick igenom vad vi har till elteknikprovet och till hjulupphängning & fjädrings provet. Sedan Itk med Jankens, skev prov första lektionen, och gjorde nån tråkig uppgift sen sista lektionen, men fick sluta 20minuter tidigare. Sedan så hämtade Ingeström mig, och vi for via Purmo så jag fick ta lite kläder och sådant. Sedan hämta Benny från överpurmo, han hade varit och fört in Golfen på verkstad. Sedan till Käcko på kaffe och så vidare till Kronoby. Satt hemma hos pappa och försökte få kuski till Jakobstad, så en 9tiden hämtade Glenn, Matta & Tommy mej. Släppte av mig vid Lisas pizza och så hämtade Mattu mig därifrån och så åkte vi på fest.. haha kommer dock inte skriva om allt som hände på festen på grund av många skäl! Men sedan så åkte jag ut å köra med Maj-Ros, Ahis & Nikke. :) Sen sov jag över hos Nikke för att jag inte slapp hem.. 


Lördagen spenderades mestadels i sängen eller på massa konstigt äventyr med Nikke & Ahis i Jakobstad. Bland annat blev det lite offroads körning med Ahis Lada. HAHA! Sedan hämtade Benny mig nångång mellan 10 och 11. Så tvillade på i stan några timmar och sedan via Mäccen på mat. Så hem mot Purmo och in via Gården och kolla läget. Sedan hem och hade tänkt gå och lägga mig men så ringer en kompis och undrar om vi ska ta en tubak, så for på en tubak och lite snack, super kul! Sedan film och så sova! Största delen av söndagen spenderades under täcket, kände mig små krasslig, men så mot kvällen blev det filmdax med underbara Anders, tackar för en rolig kväll! 


Måndagen spenderades under täcket också, fast jag skulle ha jobbat hela dagen, men hade fått feber och var oerhört förkyld, och idag har det bara blivit värre! Har inte sovit så bra inatt p.g.a att jag har hostat oerhört mycket och haft varmt och kallt mellan varven! Usch! Hoppas jag får soava bättre i natt och att febern snart ger med sig, orkar inte vara sjuk mera! Och fick även igår veta att min farfar hamnade in på sjukhuset, men det är inte något allvarligt som tur! Det är nog allt jag har att komma med idag, nu ska jag dra täcket över huvudet och sova en stund, eller i alla fall försöka! :) Pussar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar