2 september 2011

Vilken fredag!

Drog iväg till skolan som vanligt, hade engelska förhör redan från morgonen. Och istället för elteknik så hade vi Åsa som kom och pratade en massa om när vi är lediga och så.. :) Sen 2 lektioner med ITK, gjorde en massa tråkiga saker.. haha! Hela klassen satt nästan bara på facebook eller nån annan hemsida :'D Slutade reda 14:00, fast vi annars skulle ha slutar 14:20, så pappa och hans flickvän Jenni hämtade mig från skolan och så for vi till Hartmans för att köpa arbetsskor till mig, men synd nog så fanns inte det nummer jag skulle ha så får vänta tills dom har fått hem dom! Sen förde dom mig till neste och så hoppade jag på bussen hem :) Får se nudå va man ska göra i kväll :) har flera alternativ men måst fundera lite.. :) Sku endå vara ganska skönt med en hemma kväll med film! :) 


Napa piercingen värker inte så farligt nu mera, men det är lite värre men läpp piercingen.. men det går ju över om några dagar så :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar