7 september 2011

Super bra onsdag!

Steg upp ca 20över 6 i morse, vägde mig och tänkte att jag bara måste prova om dom där byxorna vi fick av kusin Hanna i sommar, och mycket riktigt.. Byxorna som är ur-snygga & som jag har haft likadana tidigare så passade super bra! :) Jätte glad! :D Sedan väckte jag lillebror för han skulle föra mig till bussen, för att jag slutade 20 över 2, så onödigt att köra själv till bussen på morgonen när jag ändå slipper nästan enda hem! :) Och inte nog med att han steg upp tidigt så lånade han ut sin nya och fina DC huppari :) Hade ganska roliga timmar i skolan idag ändå! :) föst hade vi chassi, gjorde färdigt kompendiet om hjulupphängning och fjädring på en bil! :) sedan gymnastik, hade inte Sixten p.g.a han skulle på någonting annat, så vi hade Lassila, spelade innebandy. usch! gillar inte innebandy! Så tredje passet så var vi på studieplatserna, fortsatte med bromssystemet med Emma, öppnade bromscylindern och fick sitta och fundera på olika saker som Lassila ville vi skulle fundera på, fjärde och sista passet så skulle vi ha fortsatt med studieplatserna men vi skulle göra ett läs- och skiv-test, så fick sluta när vi var klara. Så slutade 5före 2, gick iväg till neste för att köpa lite godis :D Sedan vänta på 20över 2 bussen och så iväg till Bennäs och vänta där på 3ans buss. :) Har nyss ätit och väntar nu på att klockan skall närma sig 6, för då är det dags för Danskursen i Överesse skola :) Skall bli jätte kul! :) KRAMAR! :) 

Med DC hupparin & dom ur-snygga jeansen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar