17 september 2011

Lördag 17 September 2011

Dagen började med att jag vaknade ovanligt tidigt på en lördags morgon, kollade lite på facebook, haha! Sen Städade i köket och så kom John hem och behövde hjälp vid farmen. Drog på mig jobbar kläderna och drog iväg. Flyttade in 48rävar, stora och fina var dom :) Sen hem och äta mat! Ställde mig och så brummade vi till Kronoby. Kollade lite på en film som farsan har köpt för typ 1 månad sen men som jag inte har hunnit se. Hjälpte faffa med gräsklipparen och sen så kom lillebror hem och tyckte att jag kan tvätta hans Audi. Så var i samma veva och provkörde den, oj härregud vilket drag det är i bilen :D Skulle ju inte då sitta helt fel med en Audi a4 V6 2.6liter. :D Men nåja! Sen duscha och äta fammos gooda mat, fundera en bra stund med Jenni och pappa. Sen hem till käraste Purmo :D Får se nudå vad som händer ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar