4 september 2011

En oerhört bra helg :)

Kan int säg annat än att denna helg har nog vari en av di bästa, i fredags var ja bara hemma och fick underbara människor på besök, C & S kom hit och funderade en stund och sedan kom T och hälsade på senare på kvällen/natten. :) Skrattade så mycket så jag har allt sjuka magmuskler ännu. :) haha ^^ Och går dagen blev ennu bättre! Först bara hemma och mysa med kissekatten, så kom Benny och körde mig till nykabi till Jonas lägenhet, där var jag med han, nån norrgård (?) och bästa Nora! <3 så sen ringde benny att vi ska börja åka hemmåt men att vi skall via bennäs först och äta nån sorts sjöfågels gryta och ris. :) SUPER GOTT! Sedan for jag och träffade en underbar människa, och kom hem för ca 40minuter sen, men iaf en JÄTTE bra helg! :)  Tror inte att jag har skrattat så här mycket så att jag har allt sjuka magmuskler! Och ännu till haft det super roligt med min kära storebror! :) 

2 kommentarer:

  1. he va liti bäst hedi gryton :P liti fö stark kanse :D // riki

    SvaraRadera
  2. Riki - ja tyckt nog att he var jätte gott! :D första gango ja har äti na sjöfågel ;)

    SvaraRadera