28 september 2011

Onsdag & det betyder att snart är det helg igen

Ja snart är det helg igen! :D Annars så igår hade jag en super bra kväll, hade knappt någon verk alls i ryggen bara för att mamma hade hämtat hem starkare verkmedicin! Så fick jag också ett mycket trevligt sällskap, man kan nog inte hitta snällare, roligare och gulligare kille! Men hur som helst så är nu de stora frågorna: 1. Skall jag åka iväg ändå på danskursen idag? Skulle så vilja, för jag vill inte missa något och det är roligt + att jag vill verkligen lära mig! Men ändå så kan min rygg bli sämre av det.. :( 2. Hur i hela vida världen skall jag klara av att sitta lutandes över en svetsbänk i morgon från 08:00-14:20? Måste nog helt enkelt ta ihop med både Lassila och Sven i morgon och fundera över det där.. Även något jag inte vill missa för det är super kul att svetsa! Men nåja min rygg är inte riktigt samarbets villig just nu, ända jag kan är väl att vila? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar