14 september 2011

BilB11...

...Måste nog vara den blåstaste klassen i hela yrkes! Haha! I varje fall så första lektionen hade vi Chassi, så vi fortsatte med ett nytt kompendie om "8 Dämpanordningar", andra lektionen hade vi gymnastik så vi for till Tennis center och spelade badminton, Emma & jag ägde ju på det ;) Sen så skulle vi vara på läktaren på våra studieplatser, Emma & jag fortsatte med att skruva bromsoken, då det plötsligt började ringa, så var det brandalarmet. Emma & jag tittade på varandra och sa bara att "hmm, va e dedär!?" HAHA! Sen kommer Lassila och säger, alla ut, det är brandalarmet, haha vi är då inte dom smartaste ;) haha! Nemen! Sen när det slutade ringa och brandkåren hade varit dit så fortsatte vi och Emma och jag stajlade för Lassila så nu är vi duktiga ;) Sen när jag kom hem tog jag det lugnt bara och åt något och läste lite på Heta arbeten.. Sen på danskursen till Esse, jätte skoj! Har nyss drukit en kopp kaffe och varit i duschen så nu blir det att gå ut på en röka! :) Pusshej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar