25 september 2011

SUPER HELG!

Börjar vara ett tag sedan jag bloggade sist! Men hur som helst så i fredags följde jag med pappas flickvän Jenni till purmo efter Tusse, sen så åkte vi till Jennis lägenhet i Bosund, för att kolla påstlådan och hämta kläder till henne. Så var olyckan framme och vi körde i diket, så nu har jag en sån obehaglig och smärtsam smärta i både nacke och rygg.. Sen senare på kvällen var jag med Tusse & Benny till Ida i Nykarleby och hälsade på henne och hennes fyra fina hästar. Sen hem till pappa och packa väskan och så till Jonas lägenhet i Nykarleby och umgås med honom och bästa Nora <3, sov sedan över där. Sen slapp jag inte hem, eller jag hade inga planer så stannade där hela dagen och bestämde mig för att stanna där över natten och följa med till Jepo! Så åkte in till S-market och handlade lite gott och så träffade jag på kusin Heidi och hennes Fredrik. Vi ställde oss och åkte med Linda till Rogers & Mattis, sedan vidare till Jepo kämppä! Kan bara säga hela kvällen var super bra! :) och måendet idag är ju helt okej! :D haha iallafall nu! :) Har varit hela dagen i Nykarleby, kollat film och haft roligt! Sen åkte jag hem med Anders, åkte via neste på en kaffe och träffade Tony där så funderade en hel del med honom också :) Så nu blir det nog att krypa ner under täcket och ta nån verkmedicin för min smärta i ryggen och nacken :) Godnatt! puss. 

2 kommentarer: