27 februari 2012

Sydämet yhteen

Sitter här hemma och diggar Sydämet yhteen med MG! <3 Ska då ta och skriva lite om helgen och alla händelser :) I torsdags så skulle jag dra iväg till neste på en kaffe med Totti & Krille men blev ändrade planer.. eftersom det bran hemma hos Totti. Så vi åkte dit, inget farligt ändå. Drack en kaffe där, sedan åkte vi alla med Johan till neste på kaffe, körde runt lite och sen förde hem Totti och så drog vi hem via mitt och sen hämtade vi Heidi och drog till Seurahoune (?) i kokkola. Trevligt! Försov mej sedan på fredagen så Heidi & Johan förde mig till skolan. Efter skolan drog jag iväg till internatet och var där tills jag skulle till bilskolan. Så kom mamma efter mig och vi handlade lite som dom skulle ha till resan och mat till oss som stannar här hemma.. Så när jag kom hem så kom Matta & Janne hit på kaffe och sedan när dom åkt så hoppade jag i duschen och ställde mig och så kom Johan & Krille efter mig och så var det balju bad för hela slanten hemma hos Totti. Trevligt! Sedan sov vi över hos Johan. På lördags morgonen drog vi iväg till stan för att handla nåt till Totti, eftersom han fyllde år då! Sedan hem till Johan och kollade film mesta dels av kvällen, hade en otrevlig migrän.. :( Sedan till Mysinge på mat och så och hälsa på Topper och Erik till Toppers. Så avslutades dagen med stan och Korv Görans! Söndagen spenderades största delen i sängen och sedan film och skratt hemma hos Johan! Så när jag kom hem igår så kom Ylva, Nicklas & Ludde hit på kaffe och sedan kom Jim. :) Så klippte Ludde & Nicklas! Började nog fundera på om jag ändå skulle söka in till frisör också, men får nu se hur det blir med det! :) Idag har jag bara varit med Bennybror och fört bränsle till Tony, handlat, gjort mat till oss och ringt till JNT så nu är nätet fixat igen! SKÖNT! :D NU blir det att äta, fara i "föuset" och sedan till Luddes och hjälpa dom lite där! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar