28 februari 2012

Känslan som uppstår när man sitter på med snöskotern och när man kör upp från en åker på en väg när dom har skuttat snön och man hoppar högre än chauffören.

Har varit med Jim och suttit på med snöskotern, så nu är man i stort sätt genom våt. höhö :) 

Mr. Know it all, well you think you know all but you don't know it all. Mr. Bring me down, well you like to bring me down, don't you? But I ain't laying down, baby I ain't going down. Can't nobody tell me how it's gonna be, nobody's gona make a fool out of me. Baby you should know that I lead not follow. Oh, you think that you know me, that's why I'm leaving you lonely. 'Cause baby you don't know a thing about me. You ain't got the right to tell me when and where to go, no right to tell me. Acting like you own me lately. Mr. Play your games, only got yourself to blame. When you want me back again but I ain't falling back again. 'Cause I'm living my truth without you lies. Let's be clear baby, this is goodbye. I ain't comin' back tomorrow. So what, you've got te world at your feet and you know everythng about everything but you don't. You still think I'm coming back but baby you'll see I ain't! 

Thanks to you I got a new thing started. Thanks to you I'm not the broken hearted. Thanks to you I'm finally thinking about me. You know in the end the day I left was just my beginning in the end. 


Okej, NU ska alla vänner eller dom som räknar sig som vän till mig säga hur dom värkligen känner över att jag menar söka till en skola längre bort, och flytta härifrån! Och ärligt! Även om det inte är sådana saker som ni tror jag vill höra, säg precis som ni känner det. Om svaret inte är: " Du skall göra det som känns bäst för dig själv." eller liknande, jag blir inte pissed off. Utan snarare glad bara ni säger så som ni tycker, jag säger inte att det kommer att inverka till 100% vad ni säger men jag lyssnar.. Så säg precis som det är... 
Detta är p.g.a att har fått höra av andra att vissa av mina vänner inte vill jag skall, så lika bra att säga det till mig då och inte gå runt och säga det till andra.. 

3 kommentarer:

  1. Du anonyma som kommenterade här innan, din kommentar kommer att ignoreras totalt efter som du inte har balle att skriva vem i helvete du är :) Löjliga jävel! :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är bra att man vågar fara iväg längre bort för att studera, för Jeppis är knappast rätta stället om man vill reda ut sitt liv och börja om.

    SvaraRadera