15 februari 2012

svar på tal.

Fick frågan hur jag kunde skriva; "För 4år sedan. Jag blev redan då smått förälskad i honom, hans charm och allt. Men eftersom man var ung och dum, så blev vi ingenting mer än bara vänner. Så i alla dessa år har jag varit smått förälskad i honom." Eftersom jag varit förlovad och tillsammans med andra. Så orsaken till detta är; Ignorerade alla kännslor för honom, viste ju inte hur han kände och så, jag sa ju även inte att jag var kär i honom, utan förälskad det är ju en viss skillnad på kär och förälskad. Och jo jag älskade Simon, verkligen. Men vi grälade mycket och känslorna tog slut. Orsaken till att vi bröt förlovningen. Jag trodde även att jag kunde komma över min förälskelse, angående Anders. Men ju mera vi umgicks så föll jag mer för honom. För när jag träffade Simon så tänkte jag bara att min förälskelse i Anders bara var en förälskelse som 14åring och jag föll för Simon, glömde min 14års förälskelse. Man ändras ju hela tiden.. Men då jag umgicks med Anders kom känslorna tillbaka och förstärktes, det är därför, och för att folk ska också inse att även om man ignorerar sina känslor så försvinner dom inte och om man bara tänker jag var ju liten och viste inte vad kärlek är man har ju många förälskelser under sitt liv, så som jag trodde. Så ursäktar mig ifall någon tog illa upp eller om det inlägget sårade någon, det var inte min mening! Men jag ångrar ingenting, jag står för mina val i livet även om alla inte har varit dom smartaste valen, ågrar inte att jag förlovade mig, att jag var tillsammans med Elmeri, men han var mera som en vän än pojkvän.. Hoppas att du Emma är nöjd med svaret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar