18 december 2011

No matter where life takes me, you'll always find me with a smile.

Har haft en mycket bra helg i Nykarleby! :) Kommer dock inte skriva så mycket, men några rader skall jag väll kunna skrapa fram! :) 


Fredag - Jennifer hämtade mig och så for vi till Jeppis på en kaffe så länge jag väntade på att Nora & Jonas skulle ha fått handlat klart. Så när dom kom så åkte jag med dom till Nykarleby, så kom Elmeri diit också. Där vi chillade hela fredags kvällen och tog det lugnt och kollade film. :)


Lördag - Steg upp ganska tidigt egentligen, drog iväg till Jeppis handlade lite små saker och åkte sedan hem till Jonas lägenhet och så vidare till Jonas föräldrar i garaget och skruva fast tacket på "Noras" Sierra, och lite annat små fix där. Sedan hem och äta och ta det lugnt. Sedan kom Elmeri dit, kollade film och sådant. :) Färgade även håret, skulle ju bli brunt men det är röd/lila/brunt skiftande.. :P 


Söndag - chillade, sov länge. Städade lägenheten. Elmeri kom dit. Sedan åkte vi en sväng också till Jonas föräldrar och fixa i garaget. Sedan tillbaka och se tv hos Jonas. Sen förde Jonas mej & Nora till Bennäs, där jag väntade på att Benny skulle komma med tåget från Hesa. Så när han då kom så åkte vi till Mattas på en kaffe.. :)  


Mera än så kommer jag dock inte skriva, skulle egentligen behöva läsa på finska orden men orkar det dock inte.. -.- Så kommer nu se ett avsnitt av Pretty Little Liars. :) Pussar! <3 






<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar