3 december 2011

Did I ever tell you how you live in me? Every waked moment, even in my dreams. And you don't know what I mean, does it really matters?

Kastade först in 2st ibusal 400, men hjälpte inte dessvidare, och beslutade mej sedan för att ta 1g alvedon istället och hoppades på att det skulle hjälpa! Och så behövde jag ränsa huvudet, så tänkte gå ut och gå, men det blev i ställe en spring runda på 4km! Skönt var det. Verkmedicinen hjälpte nästan sålänge jag sprang, för armen, och musiken och adrenalinet gav mej ork att kämpa när det gjorde ont! Så när jag kom hem tillbaka pustade jag ut och tog något att äta.Kastade in en 1g's alvedon Men nu blir det nog att ta och gå och lägga mig för verkmedicinen har börjat hjälpa nu så ska försöka sova så mycket som möjligt i natt! Har fått ta in sammanlagt 2g alvedon & ibusal 800! Endast alvedon har hjälpt någårlunda, men armen, handen & fingrarna är ännu oerhört svullna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar