8 december 2011

From no on, I will expect nothing and just take what I get.

Skoldagen bestod av en lektion tekniskritning med Jankens, fick veta att vi har prov nästa torsdag i just tekniskritning.. Sedan resten av dagen praktik, så har väst borrar idag. Gick rättså bra igentligen. Slutade redan kl14, eftersom vi inte har någon rast mellan lektion 3 & 4. Så väntade tills 14:20, när Sara slutade. Gick en stund på stan, via Kappahl, Lindex & Seppälä, hittade massa som jag önskar mej! Lag även undan en urgullig pyjamas vid Kappahl. Sedan på via Halpa-Halli för Sara skulle ha "tude julklapps klisterlappa" och sedan till HH-cafét på en panini. Vi satte oss vid ett bord och så började vi fundera varför det tog så länge innan dom kom med min panini.. Så jag skämtade och sa att säkert har dom bränt den! Så när hon kom med min panini säger hon; "Ursäkta att det tog så länge. Men vi råkade bränna din panini så vi fick göra en ny till dej." Gissa om jag började skratta! :D Sedan for Sara hem och jag gick iväg till Ronnys. Vilade en stund hos honom innan jag skulle till bilskolan. Så har nu haft sista teorilektionen! :D Så när mamma hämtade mig så var vi via Kappahl efter pyjamasen, sedan hem och mata sötis kattarna vid farmen. Så när vi kom tillbaka så stod Valtras lastbil på gården, så NU har vi fått vår finfina T162 Direct! :D 


:D

The new, dåli bild jo men kmr bättre bild sen!

The old, T160 som blev bort bytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar