23 maj 2012

love ya "sis"!

Nu när jag flyttade ihop med Krille till vår fina lägenhet, så gick jag igenom gamla saker och hittade ett brev av en underbar människa, blev glad när jag läste det så kommer skriva det här :)


"Hej Eela! <3
Du är en av de bästa som har hänt mig!! Du är som en ängel för mej, du är en underbar vän, en som jag kan lita på, fast jag kan säga dumma saker som jag inte menar. Hoppas du förlåter mej!! I don't wanna lose you! <3 Hoppas du förstår mej. Sköt om dej! <3 Jag tänker hjälpa dej när du behöver hjälp. Hoppas du låter mej hjälpa dej när du har svårt, prata med mej. <3 Hoppas vi alltid kan vara vänner tills döden och helvetet skiljer oss åt och såträffas vi i himmelen om vi kommer dit. Ställer upp för dig! <3 Love ya! Friends for ever!<3 Puzz & Kram// Nora"












Du underbara unge, saknar dej hördu tööösen! <3 love ya sis! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar