29 november 2011

Say what you think, not what you think you should say.

Skola mellan 08:00-12:45. Två första lektionerna chassi med Ström, följt av finska med Karukka. Väntade i skolan till 14:20, när Sara slutade. Satt kvar i skolan till 15:00, pratade med Kim, AG & Zacke. Sedan drog jag och Sara iväg till Halpa-Halli, hittade Hello Kitty lösnaglar, så det var ju ett måste att köpa ;) Sedan drog vi iväg och åt varsin smörgås vid HH-cafét, gick en runda till i Halpa-Halli och sedan Code & Seppälä, där jag hittade ett par skor som jag bara måste köpa! Stötte även på Frida, som är på Lia där :) Sedan drog Sara hem & jag iväg till bilskolan för teorilektion, efter bilskolan hämtade Benny & Totti mej. Dorg iväg till Neste för att äta och träffa Matta. Sen blev det att åka hem och duscha, läsa Solo och blogga lite. Så nu skall jag ta och söka mig isäng. =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar