29 augusti 2011

Egentligen..

.. så borde jag hoppa och jubla av glädje för att pappa äntligen har hittat en flickvän till sig, men istället så är det bara tårar som rinner.. Jag kan inte bara glömma hur det har varit med alla dom andra som han har varit tillsammans med. Nr 1 - hon var super snäll, gillade henne massor. Tog slut när vi äntligen hade börjat gilla henne och hennes barn. Nr 2 & 3 - träffade engång, sen tog det slut.. Nr 4 - från sverige, underbar som få, hon gjorde mycket med oss barnen. Nr 5 - hon hatade mej rakt igenom och sa det tidigt, jag kännde ju inte kvinnan.. och att höra det som 13-14åring är inte så kul iallafall när man försöker att gilla henne. Nr 6 - från helsingfors, super snäll kunde inte så mkt svenska men helt snäll. och så nu hon "nya" hon är 12-13år yngre än pappa, för ung enligt mig. Jag kan liksom inte bara börja gilla henne för tänk om det tar slut.. men hon är konstig, lite barnslig tillochmed.. ;s  Det ända positiva är att hon har fått honom att sluta drika... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar